|
Kiskunlacháza OB forduló2008.04.20. 22:42 -
ave
Gondoltam, ma kimegyek időben, hogy még a motoros döntők előtt tudok pár járművet mérni. Erre nem kis meglepetésemre, pont akkor kedződtek az autós futamok, amikor kiértem. :) Na mindegy, azért hasznosan tudtam ezt az időt is tölteni. Amint megjött Sanyi beműszereztük az autót, mert tudtam, hogy képes megint valami félelmeteset menni, hisz miután a KoE-t túlélte a váltó, már nem féltette. Jól indult a futama, de sajnos valami gebasz miatt nem tudott végigmenni rendesen, sőt, visszafelé kötélen húzták. Miután megcsinálták ment egy 10.7-es futamot, azt hiszem, azt is megmértük, de mivel a váltások után ki-ki hagyott a motor, úgy nézett ki, egy időigényes hibaelhárítás következik, így addig elkezdtem más járműveket mérni. A kék Punto GT-nek immár sikerült 12-es időt futnia, 12.9 körül sikerült futnia, 180 körüli sebességgel. Sajnos különböző problémák miatt a számos mért futamból egy sem volt tökéletes. Illetve volt egy 13.2 körüli futam, ami tökéletes volt, csak olyan mélyen állt be a rajtgépbe, hogy alig 2 centi rolloutot hagyott magának. Mellesleg megvan a timeslip mérések első halálos áldozata: Később megmértük a Boci mobilt is, ő is több kisérletet ment, végül aznapi 12.4-től kissé rosszabb, de szintén remek 12.6-os futamot sikerült futnia, úgy, hogy erősen látszott hol úszott el az a két tized. Sajnos volt egy kb. 60 perces leállás, az időmérő rendszer kábelezése zárlatos lett, sajnos nem volt tartalék kéznél, így először meg kellett találni a hiba helyét, de végülis sikerült helyrehozni. A gépátvételnél sikerült szemrevételezni azt a hengerürtatalom mérő berendezést, amivel meglehetős pontossággal meg lehet mérni DOHC motorok furatát is. (A löket tökegyszerű, azt eddig is tudtak mérni) Vissza a versenyhez. Túl sok időmérőt nem láttam, de az egyik kiemelkedő volt. Amikor végetért az egy órás technikai szünet, mindenki elkedzett készülődni, mondom Sanyinak, most ülj be és menj egy 10.4-et. Nem tudom miért pont ezt mondtam, de szót fogadott, 10.46 @ 234!! Legközelebb szerintem 9.9-et fogok mondani. :) A 234 km/h egyébként abszolút magyar rekord, magyar kasztnis autó még nem ment ilyen gyorsan idehaza. (Javítson bátran aki máshogy tudja!) Az "F1" Audi is kiemelkedőt ment, a nap legmagasabb Audis sebességét produkálta a 10.5 @ 229-es futamában. Láthattuk a BMW turbómotoros kispolszit is, hát nem tudom, én nem ülnek 20 centire egy ilyen motortól az biztos, de főleg nem egy szál pólóban. Egy egyszerű tömítés probléma súlyos égési sebeket tud okozni, hogy a nagyobb motorproblémákról ne is beszéljünk. Egyébként az folyton emlegetett 500 lóerő fele továbbra is hiányzik, legalábbis a 17x körüli célvonalikból nehéz másra következtetni. De rajtolni végülis nem rajtol rosszul. A döntők szerencsére elkezdődtek időben, így még sötétedés előtt végetért a móka. Egy másik újítás is segített abban, hogy kevésbé legyen vontatott a döntő, amint elhangzott a két versenyző neve, akit vártak a rajthoz a kijelzőn elindult egy visszaszámlálás 1 percről, és amikor az lejárt aki bújt aki nem, indult a futam. Sajnos rengeteg bye futamot kellett végignézni, nem tudom mi ennek az oka, de nagyon nem volt jó. A profiknál, A1-ben két autó döntőzött, a kis Punto 13.18 @ 176-tal nyert a 13.28 @ 169-et futó turbós Honda előtt. A2-ben csak ketten versenyeztek, Szabi fantasztikus 11.18 @ 220-as egyéni rekordot ment, de Sanyi 10.495 @ 233-vel szemben ez is csak a 2. helyre volt elég. A3-ban már voltak többen, a döntőben Wunder Tamás Subaruja 12.69 @ 173-mal nyert a kispók 12.71 @ 170-je ellenében. A4-ben az F1 Audi technikai okok miatt már az elődöntőben elvérzett, így a döntőt slowlow Chevy Caprice-e futotta Schuster Zoltán S2-jével, utóbbi 10.64 @ 216-et nyert 11.33 @ 209 ellenében. A5-ben igazán remek döntő jött össze, a Boci csoki döntő. Izé, Boci vs. Tschokker döntő volt, amit Boci nyert 12.49 @ 184-el, mígy Tschokker 13.17 @ 171-at futott. A6-ban ismét a szokásos BMW E30-as döntő, ezúttal Ponya bizonyúlt egy picit jobbnak Czirákival szemben. (12.35 @ 189 vs. 12.55 @ 185) A7-ben nem volt induló. A street kategóriák döntőit talán majd később írom le, így se lett rövid ez a poszt. |
GyorskeresésArchívum2009. október (1)2009. szeptember (1) 2009. június (1) 2009. április (1) 2009. március (1) 2009. január (2) 2008. december (2) 2008. november (3) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (1) 2008. június (5) 2008. május (2) 2008. április (11) 2008. március (4) 2008. február (3) Cimkékblog (3) dugattyú (1) dvd (3) első (1) fertőszentmiklós (1) fia (1) futam (3) gyorsulási_verseny (8) henger (1) hengerfej (3) how_to (1) hungaroring (2) jay_leno (1) játék (1) king_of_europe (16) kiskunlacháza (3) magyar (1) megbeszélés (2) mgysz (1) mnasz (1) mozi (3) mérés (1) off-topic (1) persely (1) santa_pod (1) szegény_keverék (2) technikai (4) tököl (6) video (6) videó (1) vihar (1)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |